Ingen ork el motivation

Usch, jag har ingen lust till någonting. Jag har tappat motivationen... ingenting känns riktigt kul längre! Vet inte vad det beror på, kanske behöver få tillbaka vardagen bara. Men det känns inte som om det är bara det, känns som om det är något annat, något som jag inte kan sätta fingret på.

Känner mig väldigt stressad inombords, vilket ger mig mycket stresshuvudvärk o dålig sömn. Jag drömmer en massa om nätterna, oftast stressdrömmar om att jag inte hinner dit jag ska eller att någon står och väntar på mig. Vaknar inte direkt utvilad efter en sån natt.

Den här natten hade jag sån huvudvärk så jag fick gå upp o ta alvedon för att så småningom kunna sova. Var helt slut när klockan ringde. Så ikväll blir det tidigt i säng o jag hoppas verkligen att det blir en lugn natt utan drömmar!



Kommentarer
Carina

Det där låter ju inte alls bra. Hemskt att inte få sova på nätterna. Jag tycker det låter som du har nån form av depression.

2010-01-12 @ 05:54:05
URL: http://justmintoo.blogg.se/
Daniela

Nääämen vilken fiin blogg.. ;)

kram

2010-01-13 @ 21:47:53
URL: http://ellaslyckorus.blogg.se/
Anonym

Jättefin blogg!! Du är duktig! Kram Sanna

2010-01-15 @ 19:39:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0