Shopping!!

Idag har Mollan och jag varit till Norrköping och shoppat! Jag ska ju på kusinens bröllop nästa helg och hade lite saker kvar att fixa tills dess. Klänning och skor var redan klart men jag hade ingen kofta eller kavaj. Så vi begav oss till Norpan för att se vad staden hade att erbjuda.

Det började med att det ösregnade när vi kom dit och vi hade inget paraply. Så det var bara att bege sig ut för att ställa sig i kön till p-automaten... eller snarare jag fick bege mig ut medan Mollan satt kvar i bilen!!  : P

Lunch intogs på Paus. Blev en egenkomponerad sallad. Mycket gott och nyttigt!!! På hemvägen blev det glass på donken som efterrätt. Lika gott men mindre nyttigt!  ; )

Det som inhandlades var:

En svart bolero
Ett svart hårspänne
Hög
a Stövlar


Boots, eller vad d nu kallas



Visselpipor till jobbet

Skorna fick jag för ca 500 kronor, vilket innefattade båda paren. Kanoners!!

Är mycket nöjd med mina inköp!
Tack Malin för sällskapet!!



Kommentarer
Josefin

Härligt med fynd på shoppingrundan! Jag var oxå på en runda i Norpan ju och skulle ha typ en svart bolero till tjejfesten, men inte hitta jag nån!! :( Vilket fusk!

2010-09-18 @ 22:07:00
URL: http://josefinheterjag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0