Så här var jag i skolan...

Jag har alltid varit pratglad i skolan och har fått en hel del skäll för det. Men annars så har jag gjort det jag ska, pluggat på. Jag har klarat av både låg-, mellan- och högstadiet utan några större problem. Gymnasiet rullade också på. Hade ett gäng med tjejkompisar som jag umgicks med. Har aldrig varit del av inne-gänget men har klarat mig utan det. Hade aldrig någon direkt frånvaro. Det enda i stort sett var om jag var sjuk. Har kanske skolkat någon lektion men det var på gymnasiet och det var när man hade flera timmars hål mellan lektionerna, då hade man inte lust att va kvar.

Kommer ihåg att jag blev osams med min lärare på mellanstadiet och sa åt henne att jag tyckte hon var dum. Sen sprang jag till toaletten och gömde mig och skämdes. Så var det "på den tiden"!  ; )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0