Sysselsättning

Idag har jag haft en hemmadag med fix. Har hunnit diska (har inte gjort det på tre dar då det varit så fint väder, så det var en del...), dammsugit, tvättat, städa bilen, ordentlig promenad med hundarna och lagat mat. Så lite duktig har man allt varit!  : )

Ibland kan behöva vara hemma och komma ikapp lite med saker och ting. Men jag har faktiskt legat i solen en liten stund och läst. Håller på och läser Camilla Läckbergs Fyrvaktaren. Riktigt bra faktiskt. Drömde till och med om den inatt. Har hunnit läsa en hel del böcker nu när jag varit ledig, tycker det är väldigt avkopplande att ha en bok i handen. Så innan semestern köpte jag ett gäng pocketböcker som nu är avklarade!

Funderar på och traska ner till sjön för ett dopp men jag vet inte... blev så jäkla mätt! Blev pommes, choritzo och lomanders ikväll, mums! Det värsta är att man blir så jäkla mätt, men men...  : )

Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0