Dagen som varit och dagen som var igår...

Oj, nu var det längesen som jag skrev här! Men ibland så känner jag inte för att skriva. Kan vara saker som jag inte vill dela av mig med här eller så kan det helt enkelt kännas som om jag inte har något att "säga". Men förhoppningsvis så blir det bättre nu. Har ändrat bloggdesignen för att få lite motivation, får se om det hjälper. : )

Idag har det varit kanonväder! Var med Mollan till stranden och solade heela långa dan. Så skönt, äntligen ordentligt väder. Det tog bara tre semesterveckor men sen så!  ; )  Idag är det ju 1 augusti. Helt sjukt, var sjutton tog sommaren vägen? Snart är det ju dags att börja skotta snö igen! Hahaha, ja ja inte riktigt än kanske. : )

Lunchen, kyckling m potatissallad!



Stranden!

Har två saker som hände igår som jag vill delge. Det första är att när jag igår morse öppnade så satt återigen granntanten på utedasset med dörren öppen. Va faan, tänkte jag! Vill man verkligen sitta mitt i blickpunkten för sina grannar när man är på dass? Är det någon som kan förklara det för mig? Det ska väl tilläggas att det inte var första gången det händer!!

Det andra var att jag igår gav mig ut för att springa igen. Går lite si så där med det, har ingen motivation men jag kör på iallafall. Men igår så stötte jag på en medelldersman, inte bara en gång utan tre gånger... han måste med andra ord sprungit en bra bit och inte nog med det. När jag kämpade mig fram så såg jag att han sprang ner för Tolusse-backen (el hur d nu stavas), det är iallafall en sjujäkla backe och rena döden att springa i. Lång och brant! Men han sprang ner där och då tänkte jag att han hörde väl till husen som ligger där men icke sa nicke.. tokfasen vände längst ner och sprang upp igen... Då fick jag nog och joggade hemåt! Suck, 5,1 km ska avverkas om en vecka. Håll tummarna för ett under, snälla!!

Nä, nu är det dags o hoppa i säng. Är trött som bara den! Tack och god natt!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0