3 saker du inte vet om mig...

Hmm... svårt det här är! Har ju saker som några kanske inte vet, men inte alla.. får fundera lite...

1) Jag har fått fortkörningsböter två gånger.

2) Jag ville bli ridande polis när jag blev stor. Tyvärr blev det inte riktigt så, men jag jobbar iallafall med små människor.

3) En gång svimmade jag av för ett par sekunder i en Ica-butik och satte mig på en trave med rulltårtor. Ställde mig snabbt upp och försökte få de att bli rullar igen o inte platta som pannkakor.  : )

Som sagt, några av er vet om vissa saker sen förut men för vissa kanske det är nytt. Kom inte på något annat så där direkt. Och jag hinner inte sitta och fundera heller då jag strax ska iväg o träna!

Ha det så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0