Så här ytlig är jag.

Ytlig... Själv tycker jag inte att jag är ytlig. Jag försöker alltid ge människor en andra chans om den första inte var så lyckad. Jag försöker se det positiva i människor.

När det gäller mig själv så kan jag inte se att jag är ytlig. Jag sminkar mig lite när jag ska t jobbet, eller t stan eller liknande. Men här hemma så kan jag traska runt och se ut nästan hur som helst. Även på sommaren när grannarna är ute. Tycker det är kul och klä upp mig lite om jag ska bort, eftersom man inte gör det annars med det jobbet jag har.

Kan tycka att det är kul och sitta och titta på människor och se hur de ser ut och hur de beter sig. Var upp till Stockholm förra veckan och på centralen väntade jag på att mina kollegor skulle komma med tåget. Oj, vad mycket olika människor det finns där ute. Alltid lika kul och bara sitta och iaktta.

Vad tycker du? Är jag ytlig? Vad menas egentligen med ytlig?


Kommentarer
Daniela

Nej du är inte ytlig på något vis.

Bara tvångsmässig (när du följer denna lista)

vilket är en helt annan sak ;-)

2011-03-29 @ 22:03:06
URL: http://ellaslyckorus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0