Vad göra?

Det är inte lätt alla gånger och få till det som man tänkt sig. Jag har tänkt blogga i två veckor nu men inte kommit mig för. Lagom när jag har kommit hem från jobbet så ska hundarna ut på promenad, något ska fixas att äta och sen är jag så trött så jag halvslumrar på soffan istället. I och för sig är jag ju duktig och tränar två gånger i veckan. Men det jag tänker blir inte gjort. Vissa dagar får jag ryck och då kan jag hinna med både det ena och det andra. Men jag tror att när det blir mig övermäktigt på jobbet så följer det med hem. Då orkar jag inte ta tag i de sakerna heller.

På jobbet ska vi nu fylla i semesterledigheten. Min första reaktion var: Redan?? Har ingen koll på semestern och jag som försöker tänka en vecka i taget för att försöka hålla stressen nere ska nu försöka planera sommaren. Eftersom jag inte har någon att ta hänsyn till när det gäller när jag ska ta semester så kan ni ju tycka att det är väl inget problem.. men det är ju just det det är! Jag vill ju inte ha semester själv!! Vill ju ha det när kompisar eller familjen har semester så man har någon att åka och bada med eller åka någonstans med. Inget kul och bara uggla hemma själv! Får se till och ta tag i det där och skriva upp min semester. Får ta något och hoppas på det bästa!

Nähä, nu ska jag ta och vila en stund. Snart dags och köra på igen!

Ha en bra dag! Kram



Kommentarer
Carina

Ja på förskolan är dom tidiga med att planera semester. Minns när dom skulle ha in uppgifter från en som förälder. Tänka semester så där långt fram har aldrig varit riktigt min grej. Fast i år är den redan planerad. I alla fall vecka 27-28. Då ska Bella vara hemma och vakta hus o katter fast förhoppningsvis jobbar hon också.

2011-03-10 @ 14:03:32
URL: http://justmintoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0