Mitt drömyrke!

När jag var yngre så ville jag bli ridande polis. Jag hade ridit i flera år och tyckte det var det bästa som fanns. Att få arbeta med hästen samtidigt i ett så spännand eyrke som polis är så kunde jag inte hitta något bättre. På grund av dålig syn så sket sig den planen.

Jag ville även bli frisör. Blev inte mycket av det heller. Men jag klipper, färgar och slingar kompisars hår ibland. Tycker det är kul att hålla på och dona och greja lite!

Att arbeta med barn var något som jag inte alls hade lust med efter gymnasiet, speciellt inte på en förskola. Flera i min omgivning sa åt mig att söka till lärarprogrammet men jag ville inte. Åtta år senare så hamnade jag där ändå. Tog mig igenom mina fyra år och nu arbetar jag på en förskola i Nyköping. Shit happens liksom!  ; )

Ja, det var lite om mitt drömyrke med mera!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0